Inschrijvingen

HOE KAN IK MIJN KIND INSCHRIJVEN?

Stap 1: Registratie

Om uw kind in te schrijven in onze school dient u zich eerst te registreren via een digitaal formulier. In dit formulier vragen we een aantal gegevens waaronder het onderwijsniveau en type waarvoor uw kind in aanmerking komt. Na registratie worden deze gegevens opgenomen in ons aanmeldingsregister.

Registratie voor schooljaar 2024 - 2025:

Nieuwe leerlingen kunnen zich registreren op woensdag 6 maart 2024 vanaf 09u00.

Stap 2: Inschrijving

Indien er plaats is binnen het onderwijstype waarvoor u uw kind heeft geregistreerd, wordt u gecontacteerd door één van onze psychologen/pedagogen. Hierbij nodigen we u graag uit voor een kennismakingsbezoek en rondleiding in onze school.

Na het kennismakingsbezoek ontvangt u via mail een eerste inschrijvingslink. Hierin dient u terug een aantal gegevens in te vullen en te bevestigen. Vanaf dit moment is uw kind ingeschreven.

Uiteindelijk ontvangt u automatisch een laatste mail om de inschrijving te vervolledigen. Hierin staan 2 linken gekoppeld aan een digitaal formulier. Gelieve ook deze formulieren volledig in te vullen.